Ali dok vrtiš niže, baci oko i na druge crtice iz Pipi povijesti.
Još se nije pojavio netko da mu Pipi nije po ukusu, a s tri nova okusa vjerojatno ni neće. Odsad raskošnija za Pipi Kokolu, Mandarinu-lubenicu i Tonic. A ni narančada ne ide nigdje.
Otkad se online otvorila, nijednom se još nije zatvorila. U Pipi butigi možeš osvježit svoj ‘look’, vidit dobru foru i nabavit svu dodatnu opremu za bezbrižnost - od torbe do majice.
Pipi je odraslija i bezbrižnija no ikad prije! Uz novi dizajn omiljene bočice izlazi i nova kampanja koja slavi totalno opušteni pogled na svijet.
Nakon poslovnih vratolomija koje su trajale nekoliko dugih godina, s uzdizanjem Dalmacijavina, i Pipi se vratila sa svojim narančicama da doživi ponovni procvat.
Na tržištu se po prvi put lansiraju punjenja u novom PET pakiranju od 2L i 0,5L. A ukupna proizvedena količina ovih pakiranja bila je preko milijun i pol litara. I sve se popilo na guc!
Netko je bio nezasitan pa je odlučio proizvesti i puniti još dva okusa: Pipi Limunada i Pipi Cola.
Pipi asortiman se širi i počinje punjenje novih okusa poput: Pipi bitter lemon, Pipi tonic water i Pipi orela (crvena narančada)
Snimljena je kultna TV reklama sa Anom Sasso. Njen famozni skok iz vode i mokra pripijena majica učinila je odrastanje uz Pipi... definitivno nezaboravnim.
U Splitu su održane Mediteranske igre, a službeno piće igara bila je upravo Pipi. Te godine napunjena je rekordna količina Pipija, 12 milijuna bočica.
Kad je Veljko bacio stotine Pipi boca u more, nije slao poruke spasa već nagradne kupone za poštene nalaznike. Bila je to velika nagradna igra Dalmacijavina koju su igrali svi, i stari i mladi.
Pipi je osvojila maratonca i sportskog prvaka Veljka Rogošića koji je imao glavnu ulogu u prvim televizijskim reklamama.
Ime je dobila po najpoznatijoj ”dugoj čarapi”, buntovnici Pipi iz popularne dječje knjige Astrid Lindgren. Od tada, pa sve do danas, ta pjegava djevojčica zaštitni je znak najpoznatijega splitskog napitka.